Beauty review : Corector iluminator Avon Luxe

      Buna tuturor !
      Produsele Luxe a celor de la Avon sunt considerate ca facand parte dintr-o categorie de produse mult mai calitative si mai high end, dupa cum si numele mai "de luxe". In fine . Eu am incercat cateva si nu am fost impresionata , au fost in regula ,nu exceptionale.
      Mai nou am vazut acest iluminator care arata foarte bine ,de ce nu, il putem compara cu YSL Touche Eclat ca si concept si aspect , ambalajul fiind foarte atragator si chiar ai spune la prima vedere ca ai in colectie un produs de la un brand scump . Si sa fim sincere  auriul arata bine intr-o colectie de make-up. Iata si produsul care face titlul acestei postari :



      Produsul se prezinta cu o pensula , iar produsul iese prin rasucirea capatului extern. Nu am avut probleme cu mecanismul de scoatere a produsului , a functionat in regula , si nici cu dozarea corectorului nu au fost probleme.
        In catalog sau online se gasesc 2 nuante fair sau medium (eu am am ales nuanta fair) , are 17 g produs, pretul standard ar fi 45 lei.



        Se aplica foarte usor ,parca ai desena pe fata atat de usor se aplica, este si foarte cremos ceea ce da o senzatie foarte placuta la aplicare si chiar si la blenduire. Bineinteles ca dupa aplicare blenduirea se poate face cu o pensula adecvata , buretel ,sau cu degetele , acel aplicator este doar pentru aplicat si atat , eu una am folosit degetele si a fost ok. 
         Are o acoperire mica  , insa textura iti permite sa mai aplici un strat si sa cresti acoperirea spre medie . Nu ususca zona ochilor sau alte zone mai uscate si nu intra in pliuri, se poate purta dealungul zilei fara probleme . E genul de produs pe care il porti purta in geanta si reaplica pe timpul zilei pentru a reimprospata machiajul si a ilumina de exemplu zona ochilor dupa o zi incarcata.
       Un aspect care m-a surprins este ca nu are deloc particule sclipicioase , fiind cam primul lucru la care ma gandesc cand aud de un iluminator ,fiind excelent pentru  o face poze .
        Este un produs care m-a incantat insa cu siguranta nu merita cumparat la pretul lui standard ,45 de lei este prea mult pentru un astfel de produs.

 Beauty review : Corector The ONE IlluSkin Oriflame







Beauty review : Oriflame - Corector The ONE EverLasting







Comentarii

Postări populare