Beauty review : Rimel Avon Big False Lash

         Buna tuturor!

       Sunt detinatoarea unor gene care nu se vad ,daca pot spune asa, sunt scurte, drepte fara volum . Se poate mai rau de atat? Din cauza asta gasirea unui rimel care sa imi faca genele "vizibile" a fost intotdeauna o provocare .Nu am mers niciodata pe principiul ca ce este mai scum este si bun , asta pentru ca am gasit in comert destule produse care sunt bune, si mai ales avand in vedere ca nu poti tine un rimel mai mult de 3 luni ,mi se pare ca nu e o investitie buna ci mai degraba o risipa de bani.
      Asa ca am inceput cautarile unui rimel bun pentru volum, deci unde scrie volum hop si eu.
        In ultima mea comanda Avon am vazut si trebuia sa incerc si noul rimel Big False Lash.


        Ambalajul este unul clasic negru cu inscriptie roz, feminin , nimic spectaculos sau deranjant.


         In ceea ce priveste periuta si ea este una clasica pentru a da volum genelor. De data asta nu au venit cu nimic spectaculos asupra periutei, nimic curbat , indoit sau eu mai stiu ce forma menita de cele mai multe ori sa trezeasca interes decat sa faca ceva.
            Aplicarea este una usoara nu implica mult efort , periuta este de o marime potrivita nu foarte mare si se potriveste pentru majoritatea formelor de ochi.
          Am facut si un mic test sa vedem cum arata genele mele cu si fara acest rimel. 

Genele mele fara rimel 




Genele mele cu rimel , o singura aplicare


        Dupa cum puteti vedea diferenta este considerabila. Insa ceea ce este  si mai super este ca desi nu este un rimel revistent la apa ,rezista foarte bine , iar genele mele nu isi pierd forma pentru multe ore ,aproape intreaga zi. Chiar si atunci cand ma demachiez trebuie sa insist ceva mai mult .
        Un alt lucru care ma multumeste la acest rimel este faptul ca nu se "scurge" sub ochi. 
     Eu sunt foarte multumita de acest rimel si cu siguranta il voi recumpara , imi ofera exact de ce am nevoie , volum ,curbare , rezistenta in timp .Merita incercat.


Comentarii

Postări populare