Cum sa scapam de caderea parului !

Buna tuturor !

Astazi vreau sa va povestesc despre un produs pe care il folosesc de ceva timp si care mi-a fost de mare folos in rutina mea de ingrijire a parului .

M-am confruntat cu o cadere de par destul de mare si care incepuse sa ma deranjeze mult prea mult , asa ca am hotarat sa fac ceva in privinta asta. Este destul de enervant sa ai fire de par pe haine , sa iti tii parul prins din cauza ca iti cade si in momentul in care iti dai agrafa jos din par sa ramai cu un pumn de par in mana. Ca sa nu mai vorbim de parul care se strange dupa baie. Este normal sa cada parul , dar atunci cand el cade excesiv , este vizibil si deranjant, si este imposibil sa nu ne dam seama ca e timpul pentru o schimbare in rutina. Problema caderii parului difera de la persoana la persoana si se manifesta diferit , poate fi pe baza de stres, poate fi o lipsa de vitamine sau o multime de alte cauze medicale . 

Produsul pe care eu l-am folosit si m-a ajutat este de la Gerovital si este  Serul Anticadere din gama Tratament Expert. Este un produs care se foloseste dupa baie , insa eu l-am folosit si pe parcursul zilei si a fost ok.




Eu am vazut rezultate  dupa cateva zile si desi ulterior nu l-am mai folosit asa de des si poate au fost zile cand nu l-am aplicat deloc , nu mi-a mai cazut parul excesiv asa cum se intampla pana sa folosesc acest ser. 

Marele sau minus vine din faptul ca are alcool si pe langa faptul ca miroase puternic a alcool , principalul defect este ca ingrasa parul destul de repede si este neplacut.  

In gama mai au si un sampon anticadere , pe care insa nu l-am folosit , dar personal merg pe principiul ca un produs care nu ramane pe piele, scalp in cazul de fata si este inlaturat prin spalare nu are cum sa actioneze atata timp cat ingredientele lui active nu au timp sa patrunda in piele pentru a face ceva . 



Poate ca acest ser nu va potrivi pentru toate persoanele insa consider ca merita incercat nu doar daca aveti probleme cu , caderea parului si daca doriti o regenerare a lui , pentru ca acest produs ajuta si in acest sens. 

Produsul vine in ambalaj cu pulverizator in cantitate de 150 ml si costa aproximativ 18 lei.





Recomandare :  Sa nu uitam de maini....











Comentarii

Postări populare