Beauty review : Rimmel Supercurler 24H mascara pentru volum si curbare

           Buna tuturor!

     "Marca Rimmel a fost fondata in 1834 de Eugene Rimmel la Londra ca o companie mica de familie in principal angajata in vanzarea de parfumuri. De-a lungul timpului, compania s-a extins pana cand in anul 1949 a incorporat Coty Inc Rimmel - brand cunoscut pentru produse cosmetice de inalta calitate. Cu memorabilul slogan "Get the London Look", Rimmel ofera o gama larga de produse pentru orice femeie care doreste sa arate bine si atractiv" (Aoro). Am gasit aceste informatii pe Aoro.ro si nu m-am putut abtine sa nu le pun ca si introducere in postare pentru ca mi s-a parut interesat de cunoscut si aceste detalii.

      Marca de cosmetice  Rimmel este foarte accesibila ,iar raportul calitate pret este foarte bun. Foarte cautate sunt fondurile lor de ten , corectoarele,ojele si rujurile ,insa din experienta mea cel mai mult m-au dezamagit fardurile. Astazi vreau sa va vorbesc insa despre un mascara de la ei si anume Supercurler 24H un rimel care promite sa ofere atat volum cat si curbare si este menit sa reziste 24 de ore. 




        Mai intai vreau sa va arat genele mele fara produs pentru a putea sa facem o comparatie .





           Asa cum puteti vedea nu prea am gene, sunt drepte , scurte si fara volum . Pentru mine este important ca atunci cand un rimel promite sa faca ceva sa si faca pentru ca am mare nevoie. 

          Supercurler de la Rimmel nu are o perie neobisnuita, este un concept clasic pentru un rimel ce trebuie sa ofere curbare , mai exact clasica perie curbata . 




                     Iata cum arata genele mele cu acest rimel . 






          Cu siguranta se vede diferenta , genele sunt curbate folosind doar acest rimel, si au cu siguranta mult mai mul volum. Rezista foarte bine , bineinteles ca nu l-am purtat 24 de ore, insa pe timpul zilei a rezistat foarte bine si nu am avut probleme sa-mi murdareasca zona de sub ochi. 
             Este un rimel care ma multumeste si o sa i-l recumpar. Merita incercat.
















Comentarii

Postări populare