Beauty review : Mascara Extra Volume Melkior Review si Demo

Buna tuturor!


Imi plac foarte mult produsele Melkior si imi pare rau ca le-am descoperit asa tarziu. Produsele lor sunt  calitative si profesionale si tot ce am incercat pana azi nu m-a dezamagit.

De curand am incercat si rimelul lor pentru volum insa nu am fost asa de impresionata de calitatea lui .



Am facut o demonstratie a acestui rimel inainte si dupa aplicare pe genele mele . Eu nu prea am gene, sunt scurte si rare , asa ca am nevoie de cat mai mult ajutor.


Asa arata genele mele fara rimel . 





Si asa arata cu rimelul Melkior.






Se poate vedea ca sunt foarte incarcate.


Problema cu acest rimel a fost faptul ca s-a uscat foarte repede. Daca cu alte produse de acest gen poate am si depasit cele 3 luni recomandate ,  acesta abia mi-a rezistat o luna. Si credeti-ma ca nu sunt pretentioasa si nu imi place sa arunc un produs pana nu il folosesc bine de tot . Nu ma asteptam sa se intample asta chiar daca nu a fost un produs scump , dar nu cred ca merita cumparat . 
Deasemenea pe parcursul zilei am observat si faptul ca s-a "scuturat" sub ochi.
Personal nu o sa-l recumpar.

Sper ca v-a placut postarea de astazi,  si as vrea sa stiu ce, mascara imi recomadati sa incerc pe viitor .




Comentarii

Postări populare